Friday, June 29, 2012

JUST FOR FUN: My Vacay!!!


As everyone who knows me already know, I'm kind of a workaholic... =) But today is the last day of the semester for me and I'm taking some time off... my vacay!!!


Assim como todos que me conhecem já sabem, eu sou meio louca por trabalho... =) Mas hoje é o último dia do semestre para mim e vou tirar uns dias... minhas férias!!!

Let's see if I get to rest a little, but don't worry because I'm going to keep writing on my blog, and working on other projects I have... it's just a little slow-down!!!
Vamos ver se eu descanso um pouco, mas não se preocupem porque eu vou continuar escrevendo no meu blog e trabalhando em outros projetos que tenho... é apenas uma diminuída no ritmo.

So... Have a great weekend!!!!! 
Então... Tenha um ótimo fim de semana!!!
Eu não sei quanto a você,
Mas eu estou pronto para o...
FIM DE SEMANA!!

No comments:

Post a Comment